My days are over.

Nu är jag hemkommen från mina båda provjobb-dagar på Chili Wok. Det har gått riktigt bra och jag lärde mig alla grejer relativt snabbt. Mycket som jag inte fått reda på, jag tyckte riktigt mycket om Katta som jobbade där. Fan vad rolig och trevlig hon var. Tror hon tyckte likadant om mig faktiskt. Vi bor typ max 200 meter ifrån varandra upptäckte vi :D Så vi tog samma spårvagn hem igår och samma till jobbet idag :) får se hur det går, om man får jobbet eller så.. Är inte 100 om jag vill ha det... Men får se som sagt :)

Ohh. är så hypad inför fredag. Hoppas verkligen alla hänger med ut och att man får med någon mer. desto fler, desto roligare!
Ska till bolaget imorgon och köpa något litet att grilla. :)

Martin är här btw! hemkommen från lysekil. Så grabbarna grus sitter och spelar Smush. Ska ner till Tempo och köpa grejjor. Ha det gött! Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kanske hänger med! Men när ska man träffas och var isåfall? :) Vilka ska ut? :D

Puss!

Postat av: Elin

Ah okej! :) Men hmm.. får seom jag har råd helt enkelt! :) Men jag hör av mig under dagen iallafall imorrn om hur det blir! :)

Puss!

2008-08-14 @ 14:07:21
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: ååååsa

men vad fasen jannika du kommer säkert ångra dig om du inte tar jobbet. tänk när du går hemma och inte ahr ngt att göra :P om du inte får/tar de så kan du ju rekommendera mig. :DD

2008-08-14 @ 15:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback