Rea-fynd!



Sjukt mysig liten hoodtröja som jag införskaffade mig idag. Ett fynd. 350 kr med rabatt på 75%.
87,50 kr kostade alltså denna sötnosen som är mer än älskad av mig. Såg en stor skylt i MONKI's skyltfönster att det var 75% på rea-varor. :)

Gymade idag också. Sjukt skönt, men sjukt jobbigt. Testade att gyma innan frukost som Sandra rekomenderade till mig. Får ta det ganska lugnt. Inte jogga eller springa på bandet, utan gå i rask takt bara. Skönt. :)
Imorgon blir det tv-spelsdag med Erik och Mattias. Nice!

Ajja. ska fortsätta att pyssla med mina naglar nu. Kanske rentav lägger in en bild sen?!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh vilken mysig tröja! :D

Lust att ta en fika eller nåt i veckan? :)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback