see you tonight?

Om 10 minuter ska jag bege mig mot jobbet. Jobbar länge idag. 11-timmars pass. nästan 12. men hey. det är pengar och jag är inte schemalagd nånting nästa vecka. så ska bli skönt.

Lyssnar just nu på Tracy Chapman - Change. Fick den av Jpstr nyss. Mysig låy. Burkar inte ofta tycka om musik när tjejer sjunger, men man kan ju ändra på sig! :D
Ajja. Imorgon är första dagen på ett tag då både Mattias och jag är helt lediga båda två. Tror vi ska gyma, se någon film och käka något gott :) Ska bli mysigt. Men, men. Ska väl börja runda av nu.

Dagens outfit är jobbarkläder :P Bestående av jeans, vitt linne och svart pikétröja. woho.

OFF I GO!!


Pussen

Kommentarer
Postat av: Alex

Ursäkta?

2008-08-02 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback