slappa söndagen

Hancock var bra. Vissa grejer som jag inte alls hade räknat med. Sevärd!

Har precis gjort snackers. Blanda sirap, kokos, socker och en burk jordnötssmör. Tillsätta en liter k-special flingor och lite vaniljsocker. På det, en liten klick med nutella. m-m-m! Tittar på OS i väntan på att Mattias kommer hem från jobbet. För övrigt. Den nya filmen
Wanted såg jag och Mattias för några dagar sedan. Mycket bättre än vad jag trott faktiskt. Lite oförutsägbar också. Me like. se den!

Så slapp dag. Skönt iofs. Snart har Mattias ledigt i 9 dagar också. 19-27 augusti. Oh! Snart augustifesten också. Ska gå om man inte blir inskickad till Cromwell.. Har inte hunnit säga upp mig heller eftersom jag inte vet hur det blir med Chili Wok än.

Nu är Anna på väg till Norge igen. Buu :( Men får se om hon kommer tillbaka i november igen. Jag och Åsa kanske t.o.m. ska dit i slutet av september. Tågresan är ju relativt billig. Jaja.. kanske ska spela lite mer smush.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

vore så jävla gött om ni brudar kom hit :)

Postat av: ååååsa

vi ska på augustifestivalen ju!! lexie ska med ialf. :D

2008-08-18 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback