sretsubhtyMMythbusters



Oh, jag vill att ett nytt mythbusters avsnitt ska komma! Men kommer nästa vecka.. bu.. Eller den här veckan kanske? :D Ajja, vill att det ska bli 20e augusti. Då kommer ninja-special 2! Wohoo! ^^

Ska pallra mig ner till tempo o köpa potatis strax. Fisk och potatis står det på menyn. Intressant I know.

Längtar som fan tills på fredag. Ska bli så underbart att träffa Anna. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! <3 Så mycket vi kommer att babbla, och skratta, och kramas och skratta och flumma runt. Oh vad jag längtar! Grilla? dricka något gott. sen ska vi bege oss till Palace? Men planer kan ju ändras. Vad ska jag ha på mig? :D
Dags att gå till Tempo!

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

längtar som ett djur jag med!!! iihhh!!!

grilla ska vi göra oavsett väder, vi har tydligen en elgrill nu. och palace it is! snart ses vi sötnos! :D

Postat av: Elin

Ååh, jo jag hänger jättegärna med ut på fredag!! :D:D Måste bara se så jag har tillräckligt med pengar! :D

Puss!

2008-08-13 @ 17:30:34
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback