i brist på annat.

Puuh... vad tråkigt det är att skriva blogg nu föt tiden. Urk. Verkligen.. Men fan. En bra sak! Jag ska gå på stan med Åsa på måndag. YAY! ^^ Länge sen man sågs. Ringde en pling förut om vi skulle ses idag, men hon var redan påväg ut mot Ringarum.. Buhu...
Snart Nyårsafton Hell yeah! ;) Ska supa ner Eve. MUHAHAHA. Hon fylle 1e också ;) Fan blir lika gamla.
Ikväll har jag en överraskning till älskling. Wiie. Fast jag tror han vet om den. typisch. Vi pratade om det igår. Anywhoooo. Ska titta på Yesman ikväll på bio. Nice! Men fan vad tråkigt där var att skriva idag.. Julafton var jättetrevlig iallafall. Sitter och dricker en kopp kaffe från vår nya kaffebryggare vi fick då :) Ska väl pallra mig inåt staden snart. Käka lunch med Mattias kanske. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback