Kevin vs. Alice



Idol i all ära. Nu är det slut. Faktiskt den enda gång jag hejat lika mycket på båda finalisterna. Eh.. Iofs har jag inte direkt följt de föregående 2 säsongerna. Första stod väl Darin och Daniel i final då Daniel var den solklara finalisten för mig.
Andra säsongen stod Agnes och Sebastian i final och där var Agnes min favorit. tredje och fjärde säsongen följde jag det inte direkt. Vet att Markus Fagervall vann och sedan hon den där Marie. Följde inte ens förra årets säsong. Inte heller den här förrän de fem-sex senaste programmen. Det var bra att Kevin vann. Han förtjänade det mest. Bäst röst, bäst teknik osv. Alice stöttar jag självklart, guling som man är! ;) Haha! Nerå, men hon är bra. Men hon pratar jobbigt. Men som alla vet så får ju 99% säkert andraplaceringen ett skivkontrakt också. Sen har det också visat sig att andraplaceringen fått bättre respons efteråt, efter tävlingen.. så atte?
Well oh well.. När börjar nästa säsong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback