I'm sorry for the delay.

Jag har varken haft lust eller ork till att skriva något inlägg, men ska nu försöka göra ett försök till ett litet iallafall.
Julafton närmar sig. Mindre än två veckor kvar. Har ni köpt alla julklappar än? :) Det har jag! ^^ Tror jag. Dåligt med pengar har jag också. Tyvärr.
Men. Skrev förut att jag skulle berätta om Mattias tatuering. Iallafall. Jag kom på världens bästa julklapp till min man. Tatueringen som aldrig blev av i november. Tänkte. OH! Han kommer aldrig komma på vad det är. Så jag gick till House of Pain för snart 2 veckor sedan. Fick en tid. 6 februari. Yayness! Skulle bli så roligt att överraska Mattias.
Sen gick vi på bio i söndags. Skulle se nya Bond-filmen. Två minuter innan filmen börjar ringer dem från House of Pain.
(Jag lämnade ut numret eftersom de sa att det är ju över en månad kvar när julafton varit, trots att jag sa att det var en julklapp).
Iallafall. Så ringer dem.
"-Skulle bara höra, du har en tid den 6e februari.."
Mattias fattar ingenting så han avbokar den. Mattias lägger på och tittar frågande på mig varför dem skulle ringa. Så jag fick avslöja min awesome julklapp. Tyvärr. Jag blev ledsen och sur över att det blev som det blev.. Men, men... Gick tillbaka till dem på måndagen, dagen efter och berättade hur det var. Tjejen som bokade in min tid tog på sig allt och bad om ursäkt, likaså han, Mange som ringde. Tjejen hade glömt skriva in att det var en julklapp, och om han vetat det skulle han aldrig ringt sa han.
Gjort är gjort. Vi fick en tid 17 december nu iallafall. Klämmer in oss 17,30. Schyrrans.


Julbordet ja. Var på Garvarn i onsdags. Det var helt okej. Har för mig att det var bättre förra året.. Ska inte dit nästa år tror jag. 240 kr är inte dyrt alls för ett julbord.. men vafan.. Nja.. Verkar som Hotel- och Restaurang på Garvarn har tappat suget sedan vi försvann.. faktiskt.

Idag blir det att sticka iväg till stan och gyma. Ska försöka komma in i den där rytmen igen. Gyma idag, sen på måndag då jag är ledig, onsdag, ledig... Sen blir det nog inget förrän söndag eftermiddag kanske. Efter stan idag ska jag nog hem och baka lussebullar. Wiie. Köpt russin och allt. Hoppas bara på att kesellan, jästen och två påsar saffran inte blir allt för dyrt.

På lördag blir det "julbord" med jobbet. Ska till Ghingis eller vad det heter i Linköping. Blir bjuden på allt. Får skjuts dit och taxi hem. Allt betalt. Skare va så skare. ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tror nog också att det har blivit sämre sen vi slutade:P.

2008-12-13 @ 18:38:06
Postat av: Erik

har du haft något riktigt julbak än då? Jag och några vänner har precis bakat jul-konfekt i 12 timmar :)

2008-12-14 @ 01:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback