Bio för halva priset.

Imorgon ska jag och Mattias titta på Jumper. Värd film tror jag. :) Berättade jag att vi såg Sweeney Todd? Den var iallafall jäkligt nice. Om man ska se film är Johnny Depp alltid ett säkert kort. Toppbetyg! :)
Filmen Jumper har fått recension; Bourne möter Matrix. Det låter sjukt nice eftersom jag tycker Matrix-triologin är wuuunderbar. Alla huvudskådespelare där i är m-m-m! :D
Efter ett trevligt biobesök ska Mattias och jag tillbringa en mysig natt tillsammans hemma hos mig :)
Jealous? xD
Nåväl.

Ska titta på Scrubs nu, lite kurrig i magen, men det får nog vänta tills imorn. OH! Jag gymade idag. Det var shit skönt.


Pöss!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Så du gillar Matrix pga skådespelarna? Handlingen är alltså skit i din mening! o.O xD

Postat av: Wedde

Visste ni att allt i matrix handlar om är Buddhism.

"The Solution of Knowledge/Enlightenment. This duality
between the Matrix and the reality beyond it sets up
the ultimate goal of the rebels, which is to free all
minds from the Matrix and allow humans to live out
their lives in the real world beyond."

Alternativt kolla in den här sidan:
http://www.thedailyenlightenment.com/matrix.htm
(Texten ovan är inte där ifrån)

2008-02-26 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback