Emelie har körkort! ^^

Seriöst. Jag måste lära mig att ALLTID ha väskan med mig. :P
Idag glömde jag ha med mig p-pillrena. Igen.

Jag är så stolt över Åsa :) Jag gav henne en frivecka idag på gymet. Så den här veckan vill hon träna. VARJE DAG! :D Så, så sååå stolt :) Körde inte alls hårt idag. Gick igenom ett nytt träningsprogram med Sandra. Inriktning på Mage, rumpa och lår typ :) Så yesh! :D

Btw. Ni vet hur jag typ ständigt klagar på hur jag ser ut. yadda yadda. Mattias vet iallafall :P Jag vet innerst inne, att jag är "normal" :P och jag fick det bevisat idag igen hos Sandra då vi kollade vikt, längd och fettprocent eller något, vet inte riktigt. Men jag låg långt inom ramarna som var normalt. Så jag är jättenöjd. Borde verkligen banka in i mitt huvud.

Det var roligt att höra av Sandra att hon redan såg resultat på mig ^^ Wiiie


Nae, nu väntar jag på Mattias. Han slutar 19 och kommer vi 22 ^^
Imorn blir det gymet igen då. YEAH! :D


OOOHHH!!! Grattis så otroligt asmycket Emelie!!!!!! EMELIE HAR KÖÖÖÖÖRKOOOOORT!!!!!! :DDDD

Kommentarer
Postat av: emi

woho! tack janki :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback