Godnatt bloggen.

Okej.. Jag är jättetrött, så ska alldeles strax lägga mig. Blir arg på mig själv att jag inte gick upp förut och hämtade mina linsgrejer så måste göra det. Ajjabajja att sova med linser. Suttit och skrivit intressanta saker med Anna på msn till ganska nyligen på msn. bricka kiss och annat fun, fun stuff :D Kollat runt lite på make up tutorials på youtube.
Sitter just nu inlindad i en filt, my back is killing me eftersom jag sitter som ett jäkla mähä framför datorn. Skönt att gyma på lördag med Anna.
Yes. you heard me. Det blir inget gym imorn. Pallar inte att gå upp halv åtta. Istället blir det 11,08-bussen in till stan, hem till Mattias och sen iväg till IKEA med familjen Wedin.
Jobba sen på kvällen. Skoj skoj! :D

Ehhm. Just det. Var med Erik idag. fikade på chokladcompagniet bakom filmstaden och förbi, ni vet.. ajja whatever. Det var väldigt trevligt. Länge sen bara vi två satt och snackade massa skit. Nästa vecka är det chokladmässa i Linköping, vore riktigt nice att åka dit alltså. Men vet inte om jag har varken tid eller pengar.. Jag menar.. det kostar ändå 100 kr inträde. Jaja. Jag var där förra året iallafall. :)

NEJ! Dags att få sin skönhetssömn. Urk.. Upp kvart över nio imorgon. </3


Puss

Kommentarer
Postat av: Erik

det är klart du ska med på choklad mässan i linköping på lördag:)

2008-02-29 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback