Have I told you lately, how much I love you?

Jag vet att jag möjligtvis skrivit om sådant här förut. Alla behöver få veta hur underbara de är. Speciellt mina näraste.
Here goes :)

Åsa. Hur länge har vi egentligen varit vänner? Har ett minne av när vi satt på mitt rum, i min fotölj med vitt lakan över med en gameboy i handen. Hur vår vänskap liksom på något sätt gått i generation. Min bror och din bror och så du och jag. Samma humor, Sarkastisk och förfärlig :D Vi är ganska olika du och jag, vi tycker inte alltid lika om saker, men vår vänskap kan ingen ta ifrån oss. :)

Anna. Pillan, Matsa. :) Känns som jag aldrig kommer glömma minnena jag har från ditt födelsedagskalas i Horken. Sittandes till bords för att äta kalasmat, förser du oss med varsin Kalle Anka-tidning. Så klassiskt, så du. ^^
Direkt efter det gick vi in och kollade in din praktfulla vinst av 5 kg choklad. Hela din låda var full!
Haft så många underbara stunder med dig och jag vet att det kommer bli många, många års vänskap till.

Ewe. Bonkis :D Jag har träffat dig enbart 3 gånger i hela mitt liv. Men det känns som vi känt varandra hela vår livstid.
Ohh. Vår Stockholmsresa. Så oförglömlig på många sätt, för oss båda två. Minns att jag vandrade omkring utanför vårat hotell i en halvtimma-timma och inget var öppet på en långfredag. nyckel till rummet.... :D När vi skulle äta lunchbuffé på kinarestaurang och de inte hade öppet på helgdagar. Men vi gick allt ut på kvällen sedan och skakade lite rumpa! Smirnoff Ice, 78 kr va? ;D

Dennis. Caradepapa ;) Så många, många gånger jag skrattat åt dig och din galna humor! :D Hur full du blev på din 18-årsdag. Hur illa du sjöng på karaoke efter många öl. Hur många miljontals gånger har vi sjungt My Humps tillsammans? Vår låt forever and ever. haha :D Det är svårt att inte tycka om dig Dennis. Din positiva och galna sida smittar av sig på oss andra :)

Per. Vi har glidit lite ifrån varandra på sistone va? Men vår vänskap har hållt i vad? 6-7 år? :)
Gick upp tidigt och åkte in sent till Linköping för att hjälpa dig på din valsträning eftersom din dam stuckit till Finland på praktik, vilken hyfs?! :O Du är galen helt enkelt, men jag gillar det. :) Bondjäkel ;)

Karin. Mitt ägg i alla väder. Jag vet hur mycket du hatar att bli kallad ägg, men du kommer alltid, ALLTID förknippas med äggskallebyn av alla från HR-klasserna, hur mycket du vill eller inte. :D Du, jag och vår tillgjorda röst, som bara vi kan! :D Ihh! Du ska inte på en boxningsmatch med din vän från Stjärntorp snart? ;)

Mattias. Min bästa vän, Min själsfrände, min älskling, min pojkvän. <3
Satt just och stirrarde ner på tangentbordet innan jag kom till fund med vad jag skulle skriva om dig. Jag kan fortfarande inte förstå hur otroligt lyckligt lottad jag är. Att få somna varje kväll, vakna varje morgon bredvid en kille jag alltid drömt om, men aldrig haft, förrän nu. Vi går sakta framåt en underbar framtid till mötes tillsammans.
Jag älskar dig mer och mer för varje dag Mattias. Jag kommer alltid stå vid din sida. Dela gott och ont tillsammans. Alltid köpa revbensspjäll åt dig när du är sugen. :)
Du och jag, hand i hand, in i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, My Humps är och kommer alltid vara vår låt! Haha, vadå, 18... Var ju ung och dum då, nu kan jag ju ännumera och är mycket bättre på att sjunga! ;) Haha, min galna sida, jaa... Har egentligen ingen kommentar om den... That's Something Noone Can Cure. :)

2008-02-22 @ 12:34:41
Postat av: Anna

MATSA :D

Postat av: Ewelina

Jag började gråta när jag läste detta min goa underbara korean. ^.^

2008-02-23 @ 12:47:29
URL: http://bonkvsgnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback