Idag fyller Robbie Williams år. Tror jag.

Tack sötnosar för de söta kommentarerna. De värmde. Tack Anna för de bra råden som du faktiskt ger mig. :)

Var som sagt och tittade på lägenhet idag. Dock var det inget som Mattias blev så intresserad över. Tyvärr. Ganska litet och kokvrån var förskräcklig. Tänk om jag hade jobb också. Då skulle vi möjligtvis flyttat ihop. Men!
Till dess letar han vidare efter annan lya! :D
På fredag blir det helt ändrade planer. Blir tyvärr ingen cider Anna. Det hinns inte med. Ska vara hemma och bli firad och eftersom pappa jobbar och kommer hem runt 16, så förstår du :)
Det blir heller ingen Sweeney Todd på bio. Vet inte vad vi kommer hitta på istället. Men ajja, man behöver faktiskt inte hitta på något för att umgås. :) Istället blir det nog att vi hämtar hem Sweeney Todd, IGEN och ser den på datorn och ser Jumper på bio nästa vecka. Beroende lite på när vi ska ut, vet inte riktigt än. Karaoke är jävligt roligt alltså, men vet inte, tål att tänkas på ^^

15 minuter kvar på Gilbert Grape (1993). Sen vankas det en citrusfrukt och en kiwi som snacks. <3
Imorn ska jag gyma. SKÖÖÖNT. I need it. Badly. Möjligtvis söka jobb. Jag är för lat med jobbsökandet helt enkelt. Alla hjärtans dag och allt imorgon. Mattias och jag kommer inte fira över huvud taget typ. Vi visar att vi älskar varandra varje dag. <3

Idag tittade vi på AFV på 5an. Jag låg i Mattias famn och råkade somna. Det var inte meningen, men det var varmt och mysigt med hans armar runt mig och hans kroppsvärme som strömmade mot min kropp. Kände mig så trygg så jag somnade för en stund... :)

VI HAR FÅTT KANAL 5 HEMMA!!!! :D WIIIE. Nu kan jag se Gordon Ramsey på torsdagkvällar ^^ Wohoo. Jag blir så glad.
Mitt knä gör fortfarande lite aj aj, men det gör inte ont när jag går, bara när jag trycker. Varför ens trycka då? :P

Jag hittade en skjorta på VILA (min favoritis ^^) som jag jäääättegärna vill ha. Men ack, om jag hade pengar.. lalalalalalalala.... Samt en annan top som var urtjusig på, men köpte ingen av dem.

Nu kan jag inte lägga upp bilder? Vad är det här?!?!?!?!?!

[update]

Det gick visst nu.. ^^


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så snyygg!

2008-02-13 @ 22:11:41
Postat av: Anna

nää tänkte säga detsamma, om fredag alltså, jag ska vara med rebecca och stänga/räkna kassa då så blir klar framåt tjugo över sju eller halv åtta. så atte.
vi SKA ut nästa lördag. tycker jag. inte fredag. bah.
när skaru gymma`?

Postat av: Ewelina

Hur fan kan du vara så jäkla fin? :(

2008-02-14 @ 17:19:20
URL: http://bonkvsgnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback