Info om dagens nyheter.

Men hallå! :) Dags att skriva lite blogg igen.
Jag är ledsen, min nagle gick av idag xD så jag får klippa ner alla -sorg- visserligen hade jag tänkt det ändå. Men ja. buhu.
Igår var jag och älskling o såg Jumper. Det var en okej film, men den får 3,5 av mig ^^ Nästa biofilm blir Morgan Pålsson. yes yes. :) Mest Mattias som vill se. Men Hipp hipp är helt okej ^^ Går ju ändå för halva priset :)

Idag har jag varit med mitt hallon! :D Vi käkade på Paus, sallad och en blåbärspaj. -dregel- fy vad gott det var :O Tack Anna för att du bjöd mig :)
Seeen, gick vi runt i lite affärer, bl.a. MONKI och Nilsons där Anna köpte kläder och skor hos.  Dö kvinna dö. Men ack så tjusiga grejor du köpte! :D
Efter det gick vi och gymade en snabbis. En väldigt snabbis för mig. Kände klockan i ryggen på mig ^^ Men det var skönt, ack så skönt. Ökade vikterna och så! ^^

Imorn ska jag vara med Erik, vette tusan vad vi hittar på, men jag ska försöka tvinga honom att hitta på något ^^
Sen ja, ska jag hem och så.
På fredag ska jag till IKEA med familjen Wedin. :)
Jobba på fredag! :D Ihhh, så skönt att få jobba. Känns som en evighet sedan.. typ. :P
Mattias flyttar in i sin lägenhet på lördag btw.

Ne, en film och lite popcorn skulle sitta fint. :D


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för en underbar dag pillan!

Postat av: Ewelina

Woot!? Har han skaffat egen lägenhet nu!? O.O

2008-02-27 @ 22:20:41
URL: http://bonkvsgnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback