mini MER - Inget tillsatt socker

Jag har precis suttit och designat mina egna skor. Fast. De skulle kosta ca 1000 kr med frakt och sådär från USA och det skulle ta iallfall 6 veckor typ. Så jag är ledsen. För de som bajsar pengar kan gå in på www.stevemadden.com

Ikväll ska det jobbas igen. Ska bli kul! Det är jävligt roligt att jobba på Cromwell, det enda jag inte tycker om är tiderna jag jobbar på.. Liksom 22.00-03.30 är inte världens hit, dessutom inte med den lön jag har heller. men ajja. icke klaga. Jag har iallafall ett jobb över huvud taget ^^

Om en vecka fyller jag år! :D Jag fyller tant. Då blire preseeeenter :D Ska bli lite firad hemma med mamma och pappa och grejs. Sen åker jag in till stan och firar föllsedag med Mattias. Vad vi ska göra vet jag inte, men vi är kreativa, så något blir det alltid ^^

Firade 7 månader med Mattias igår. Varje dag är underbar med honom och igår var inget undantag. :) Gjorde sockerkaka med dumle i. Möms.

Om 1½ timma sitter jag på bussen påväg in mot stan igen. Kanske kommer käka en liten bit innan man jobbar. Eller, borde man? Nae jag vet inte. IALLAFALL. Jag jobbar ikväll. Och imorn, fast då börjar jag 18.00.

Anna åker iväg till Skövde imorgon. Så otroligt underbart. Vet hur hon längtat efter den här dagen! :D Du får berätta allt sen när du kommit hem, alla spel du spelade, alla människor som du ägde. Hela upplevelsen! :D
Någon trevlig liten karl som lade in sin stöt. Hur resan gick ner. osv. osv. FTS

Snart har Viktor anlänt hos Mattias. De ska ut ikväll. Tydligen till Hugos och sen Palace. :) De blir tydligen är ganska stort gäng. Hope they'll have fun.

Btw. Jonna fyller 22 på måndag. Grattis i förskott! <3


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, jag vill bajsa pengar.
lovar att du ska få full update om helgen. :)
hat så kul på jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback