Mormor 1916-2008

Det är svårt att skriva om något så oerhört värdefullt som rycks undan från en.
En mamma, mormor, farmor, svärmor, gammelfarmor går bort.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva sorgen efter min kära mormor.
Det känns så tafatt att skriva om dig i ett sådant här blogginlägg.
Men jag vill samtidigt visa världen vilken underbar person du var.
Hur du varje födelsedag ringde och sjöng "med en enkel tulipan"..
Jag saknar dig så otroligt mycket mormor.
Det var så väntat att du skulle gå bort snart, men ändå känns det
helt fruktansvärt när det väl händer.

Jag älskar dig mormor, du kommer alltid finnas hos mig. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Beklagar verkligen sorgen!
Vet inte vad mer jag ska säga förrutom det...
*många kramar*

2008-02-20 @ 22:36:26
Postat av: Dennis

Det här visste jag inte, att din Granny gått bort, varför inte? Me Sorry för da loss...

2008-02-21 @ 10:51:29
Postat av: Ewelina

*ger massa kramar*

Postat av: Anna

må hon vila i frid

2008-02-21 @ 13:32:37
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback