Nattinlägg kl. 00:40.

Jag måste förstå, att hur mycket jag än kan hata min kropp i nuläget. Så har jag faktiskt gjort ett enastående resultat av att gå ner ca 17 kg. Det är inte alla som kan klara av så jag borde vara stolt...

Börjar tröttna på mig själv hur jag beter mig mot Mattias. Hela min värld kretsar runt Mattias. Jag dör om jag inte får vara med honom. Jag borde växa till mig lite. Absolut, det är sanslöst jobbigt att vara ifrån honom, men såhär är vuxenvärlden Jannika. Han skaffar jobb och är borta från dig. Du kommer också börja jobba sen. Men det är jävligt jobbigt och just nu känns mycket jobbigt. Har egentligen inget att vara ledsen eller arg över..
Jag har alltid haft komplex över min mage och rumpa. Så länge jag minns så har jag fått höra att mina rumpa är liten och platt. "När ska du skaffa dig en röv?" Det var jobbigt att höra, men hey, man kommer över det. Tiden läker alla sår, ey? ;)
Magen är bara hideous. Klart att jag tycker jag ser bra ut. Absolut, vissa dagar är underbara. Jag är vackrast i hela världen :) Men alla har sina upp och nedgångar.
I och med att jag är så pass osäker på mig själv ibland växer också svartsjukan mer. Blir upprörd över småsaker. Jag hatar att vara svartsjuk.

Hittade kläder som är av Jaeger i min garderob. Vet inte vad jag ska göra med dom. Posta dom? :P Vette tusan. Jag vill inte ha dom här och är väl inte vidare snällt att kasta de heller xD



Nästa vecka blir det utgång på Cromwell. Det lutar åt lördagen - mer folk och ingen karaoke. :) Ska bli underbart att få ha alla de vänner man tycker om, nära. Vi kommer inte direkt fira mig. Men det kan få vara en ursäkt till att gå ut. ;)
På söndag blir det lite kalas också med familj och släkt. Tydligen är det jättestort att fylla 20 år. Mamma och pappa ser det mer som "min" födelsedagsfest än min OCH Jonnas.
BTW! Kul att Elin skaffat blogg! :D stört roligt att vi fått kontakt igen ^^ Wiiiiee! :D

Vad kan jag mer berätta om för roligt då?....
Mattias och jag ska möjligtvis gå på bio på fredag. :) Sweeney Todd med Johnny Depp i huvudroll! :) Jag diggar Johnny. Jag har förväntningar!
Just därför hämtar jag hem What's eating Gilbert Grape i denna stund. Ohh så bra film! :D Benny & Joon <3333 Ahh. Älska den filmen. Filmen klar om ca 2 timmar. bohoo. Orkar inte vänta så länge. Får se den imorgon istället :)
Mattias och jag håller på att varva Zelda på Nintendo 64. Vi äger. Så totalt. Eller han spelar jag tittar på. Men ändå! :O Jag hjälper till, lite granna kanske. ^^
Nae, om man skulle ta sig en frukt och se på nån serie :D


Puss och smek på stumpen.

Kommentarer
Postat av: åsa

men min pärla då. du är jättefin ju. är jävligt glad att du har både mattias och att du ahr gått ner dina kilon. ^^ DU MÅR BÄTTRE! :D vi alla älskar dig som du är. :*

BÄRS,BÄRS,BÄRS! cider. ^^vi ska alkolisera ner dig!

Postat av: Anna

zelda på n64? ocarina of time? :D men det är kul att se på också... :)
ska bli kul på cromwell. för en gångs skull kanske du blir mer onykter än vad jag blir i och med att många vill supa ner födelsedagsbarnet (eller inte). ;)
jo jag vet, man har sina dagar så man känner sig bara allmänt ful, då man behöver bli påmind att man faktiskt är fin. för det är vi båda två. vet dock inte hur man ska komma över de där skavankerna som man har och acceptera dem? skulle vilja veta.
den där svartsjukan... jag har även där varit i samma sits, och hatade det lika mycket. usch, jag kommer inte med några smarta råd alls nu, men sanningen är väl den att man måste komma underfund med själv hur man ska handskas med vissa problem.

2008-02-13 @ 19:11:57
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Elin

Jannika, du ser såååå himla fin ut alltså! Blev helt chockad när jag såg dig juu :)
Du var såklart hur fin ut som hells "innan" också, men du såg gladare ut i dig själv liksom!
Så glad för din skull! :)

Och jaa, jag är också så himla glad att vi fått kontakten igen! Kan vi inte träffas nån dag? :)

Svartsjuka är aldrig roligt och det tär ju så otroligt på en.. Svårt att säga vad man ska göra åt det.. har själv inte lyckats ta reda på det än tyvärr.. :(

Kram!

2008-02-13 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback