Produktiv kväll.

Idag kände jag mig produktiv och rensade ur min garderob på massa kläder jag aldrig använder. Så nu ser den tom, tom, tom ut. Får köpa nya kläder ^^ Fast det gjorde jag idag. En grå simpel t-shirt med en tryckt 7a på. Så tjusigt. 70:- på VILA. :)

Käkade på Sibylla med Mattias idag också. Träffade varandra några timmar idag för att gå runt på stan och göra ingenting, bara vara :)
Imorn ska vi ses igen. Kolla på lägenhet åt Mattias. Får se vad han tycker om den! Eventuell gymning imorn.

Ska käka frukt nu. Ciao.

P.S. Har träningsvärk. D.S


  ------>   ------>

Kommentarer
Postat av: Wedde

w0w, vilken skillnad... va duktig du är älskling ^^

Postat av: Elin

hihi vad duktig du är jannika :D
gud.. jag måste verkligen göra samma sak jag med känner jag..
har ton med gamla kläder som skräpar känns det som ^^

2008-02-12 @ 21:56:58
URL: http://elinlemon.blogg.se
Postat av: Ewelina

Kan inte jag få dina bälte? O.O

2008-02-13 @ 20:56:18
URL: http://bonkvsgnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback