Annas födelsedagsoutfit.

Jag ska bara klargöra en grej innan jag skriver vidare:
Det var Mattias som hittade skjortan på JC. Inte jag, så jag ska inte ta åt mig cred ^^

Igår pratade jag ännu en gång med mamma och pappa. Vet inte om det hjälpte alls. Svårt att prata för två personer. Men, men. Mattias kommer iallafall hit i helgen och vi får se vad som händer. Hoppas inte på något dåligt :(

Idag ska jag in till stan och träffa Mattias en snabbis vid trozelli-huset. Sen ska jag hem. hem.. hem.. hem..
Ska söka jobb på måndag. Verkligen. Jag ska söka jobb på måndag. Jag vill skaffa mig ett jobb så fort som möjligt så jag kan flytta hemifrån. Trött på att bo hemma nu. Riktigt trött. Suck.
Irriterad på Jonna nu också.

Känns som familjen bara gnäller på att man umgås med pojkvännen. Det gör mig ledsen. För jag är som lyckligast när jag är Mattias. Så är det bara.
Ska snart tvätta håret... Det ser ut som skunk.


Adjö.

P.S. Listerine Advanced är blå. D.S

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag hoppas att pratet går bra med föräldrarna. Bäst vore kanske om Mattias var med och pratade också. Då kanske det vore mer "acceptabelt". Eller vad fan vet jag. Bullshit tycker jag det är det de håller på med. Jag stöttar er två till 100%!

Postat av: Anna

ah okey, tack till mattias då ^^
du skulle nog må bra av att flytta hemifrån, samma gäller mig. något att se fram emot. :)
DU SÅG VÄL PÅ BLOGGEN ATT LISTERINE ADVANCED ÄR GRÖN? bull.

2008-01-17 @ 19:07:18
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Wedde

Prata är det bästa, :)

2008-01-17 @ 19:24:12
URL: http://livetientesked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback