Förlåt.

Ber om ursäkt för tidigare inlägg. Ibland kommer man ner i en svacka, en väldigt kort sådan, men vafan. Vet inte om det beror på mina fucking p-piller (som bara har ett gott med sig) eller om det är pga. något annat. I vilket fall som helst ber jag om ursäkt för mitt deprimerande beteeende i tidigare inlägg som jag skrev förut.

Lyssnar nu på Jason Mraz, har en pappertuss i näsan så det inte rinner snor och tänker tillbaka på året som varit.
Jag diggar Jason Mraz. Fuck dem som säger något annat. Jag gillar det JAG gillar. Punkt slut.
Jag har visst motivation till att skriva blogg. Jag har visst motivation till att söka jobb. Jag ska söka jobb på torsdag banne mig. Var vet jag inte, men nånstans blir det!
Jag ska skriva om vad som hänt sedan jag skrev sist, vilket var länge sen. Me so sorry.

Har då tillbringat alla dagar med Mattias i princip. Jag älskar det, och de som säger att vi umgås för mycket kan dra något gammalt över sig ^^
Det blev inget Göteborg i nyår, det blev heller inget Linköping som det då istället skulle blivit.
Det blev då istället en mysigt kväll hemma hos min familj. Jag hoppas och tror Mattias tyckte det var jättetrevligt. Jag hade det jättemysigt. Det kommer lite bilder nu, som vissa kanske redan sett på Mattias blogg, men vafan. Ni får se dem igen! ^^

               

Mitt bästa nyår hittills. :)



Den 7 januari firade jag och Mattias ett halvår. Ett halvår redan... Fan vad fort det går. Vi är oskiljaktiga.
Honeybear & Sugarplutt. (:



I fredags överraskade Mattias mig med 10 rosor i en fin bukett med ett kort "Jag älskar dig. Från Mattias"
Samtidigt fick jag en sen julklapp/tidig födelsedagspresent av Mattias. Ett par peeptoes som jag suktat efter så länge, så länge. Jag älskar dem! Björn Borg, svarta, underbara, satin, underbara.

   



Mitt schema på Cromwell förut:

Vecka A: Fre, Lör - Jobba
Vecka B: Fre, Lör - Jobba
Vecka C: Fre, Lör - Jobba
Vecka D: Fre, Lör - Jobba

Mitt schema fr.o.m nästa vecka:

Vecka A: Fre - ledig, Lör - jobba
Vecka B: Fre, Lör - Ledig
Vecka C: Fre, Lör - Jobba
Vecka D: Fre, Lör - Jobba

Såååå underbart. Vara ledig 3 ggr/månad



Nae, nu ska jag hämta hem RENT och se på den imorgon. Dessutom väntar jag på att Death Sentence och Rush Hour 3 ska bli klara :)


Kyss!!

Kommentarer
Postat av: saittaM

Mitt bästa nyår med :), med råge!

Postat av: Anna

du är en motiverad skit :) du och mattias är typ mina förebilder för hur ett par ska vara, förutom att ni umgås lite för mycket. ;) *drar något gammalt över mig*
dina pumps var mucho underbara, ska du ha dem på min fest månntro? :) puss!

2008-01-09 @ 18:10:39
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback