Gamla minnen (:

Hallå, hallå hejsan!
Sitter här i min ensamhet och skriver några rader i min kära blogg.
Ska strax lägga in lite nya och gamla bilder för skojs skull :) Härligt att minnas tillbakas på vissa grejer. Att minnas är bland det bästa jag vet. Det är underbart att bara drömma sig bort till vissa stunder i livet man kommer ihåg extra mycket.

I detta klipp (4 mars 2006) ska Åsa och jag bryta arm. Så småningom 2 år sedan. Tiden går fort. Fredrik Krantz håller i kameran.


Åsa och jag 6 april 2006. Vi goofar oss. Sexigt.



Jag ska försöka hitta lite bilder, de nyaste jag kan på de personer som kommer dyka upp på Annas lilla kalas på fredag! :D


+ Henrik och hans fru. (:
FÖDELSEDAGSBARNET! :D

Enjoy wtf ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

sexxxxy.. kommer bli hetaste festen!

Postat av: Wedde

Sötta ni är.. du tog ju inte den bästa bilden på mig dock :P, Äslkar dig ändå.. kyss :)

2008-01-22 @ 20:56:08
Postat av: åsa

wohooo. jag gillar filmerna . :DD dem där tofflorna ska jag sno från din mamma. -mohahahaha- :*

2008-01-23 @ 21:57:01
URL: http://endastkindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback