it sucks.

Ännu en djup diskussion med mamma och pappa. Ännu en kväll jag är jätteledsen och tårarna forsar nerför kinderna.
Jag hatar att dem har rätt. Jag hatar att jag håller med dem om nästan allting. Jag hatar att jag inte kan diskutera nånting tillbaka. Om jag skulle börja säga ett enda ord skulle jag vara helt förstörd och toktjuta och staka fram ord för ord. "Varför gråter du? Det här är ingenting att gråta över, Vi diskuterar bara". Klart som fan jag vet det. Men sanningen svider. Det kommer framöver antagligen bara bli att jag och Mattias sover med varandra på helgerna. Som ett "normalt" par. Ett antal gånger påpekande att jag och Mattias inte lever normalt. Ett antal gånger påpekande att jag förändrats som natt och dag från att jag träffade Mattias. Men om jag trivs med det liv jag lever nu, så måste jag levt mer missnöjd förut.
En LÅNG diskussion om sprit. Hur förjävligt det är. Varför den och den personen dricker. Hur dem SKÄMS över att deras barn dricker. Men i deras värld blir man automatiskt stupfull efter första droppen. De förstår heller inte att dem flesta dricker för att det är GOTT.
Diskussion om Mattias.  Jag var nära att skrika och slå mamma på käften. Dem kan ösa hur mycket skit dem vill över mig. Det kan jag tåla. Men när det går över en person som jag Älskar, som dessutom inte är närvarande....... ()&%&¤=((##%&)()(

Jag är så täppt, så förstörd i både ögon och näsa. Har dunkande huvudvärk. Så jag ska sova.

Ännu en dag imorgon. Då jag faktiskt SKA gyma. Blev inget idag p.g.a. att jag inte kände mig 100%
Imorgon skiter jag i det. sjuk eller frisk. Jag måste få ut aggression.


Jag önskar att Mattias var här och höll om mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

men vad fan.. jag vill så gärna att du ska skita i det de säger.. de har en helt fel bild av alkohol, du vet ju bättre än så, och det ska du hålla fast vid. för de har inte rätt jämt. inte angående alkoholen och inte angående dig och mattias. att mattias sover hos dig, det kan de styra över, men att du sover hos mattias är helt bortom deras kontroll. SKIT I DEM. so what att du kanske har förändrats, det är til det bättre för du är så mycket lyckligare nu och det är viktigast!!! jag slutar 14.30 imorgon, är det för sent eller vill du gymma med mig då? PUSS.

Postat av: Wedde

Älskar dig!

2008-01-16 @ 09:48:45
URL: http://livetientesked.blogg.se
Postat av: Ewelina

Föräldrar är sådär, mina brukar ju retas om att "är du full nu" men de verkar inte alls ha samma syn som dina föräldrar vilket är synd. Jag håller med Anna, de må vara föräldrar o äldre men de har INTE rätt i allt. So what om du är förändrad lite? Jag märker det enbart på att vi knappt hinner prata men det är ju bådas "fel" och så är du lyckligare. Det märks, som fan. Pilskare också. xD De är bara rädda för att förlora dig helt, de är väl så vana att ha dig där hela tiden. De förstår inte och det får du inte glömma, men fortsätt som ni gör. Inget, och jag menar INGET ska hindra ett otroligt lyckligt par ifrån att träffas speciellt när det gör båda så lyckliga. Jag tycker du kan nämna för dina föräldrar om de tar upp det igen att det är faktiskt folk som har er som idoler pga det ni har. Jag blir så upprörd över sådana här saker för jag vet hur det är , de är överbeskyddande så det går till överstyr. Men så länge du och Mattias vet vad ni har kommer ni kämpa annars jävlar!

2008-01-16 @ 10:24:42
URL: http://bonkvsgnu.blogspot.com
Postat av: Anna

thanks to you att jag hittade skjortan ju, du som hojtade till utanför provrummet, så tack TACK! kunde skutta på riktigt sen.

2008-01-17 @ 00:59:13
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback