motivation.

Motivationen till att skriva blogg är 0%.

Jag hatar mina p-piller också.

Jag vill iväg o gyma. Men kan inte. Börjat bli sjuk. Och som alla vet är det inte bra att gyma när man är sjuk. Ska nog gyma imorgon iallfall. Kanske.
Jag borde söka jobb imorgon, men motivationen är noll där med.
Jag känner mig som en skit. En tjock skit. Jag åt snickerstårta ikväll. En tjock skit.

Ingen arbetsförmedlingen blev det idag heller.
Ingen Mattias hos mig inatt.
En ensam skit.

Men jag är på topp!

Mattias ska på jobbintervju nästa onsdag. För teknikmagasinet. Hurra! :D Hoppas det kommer gå bra. I will hålla my tummar.

Nytt bättre schema på jobbet. Jag gillart, mer lediga helger :)
Nyår var underbart btw. Jättemysigt.
Fått julklapp/present av Mattias. Björn Borg svarta satinpumps. <3 Me love.
Blev överrasskad av 10 rosor också. :) Kyss!

Kommentarer
Postat av: Wedde

*Kramar om och tycker hon är LÖJLIG!*

2008-01-09 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback