Not a very amusing day.

Har precis suttit och sytt klart mina byxor som varit trasiga ack så länge. DESSUTOM lagat knappen på min jacka.
Stolt över mig själv ;)

Igår gick jag, Mattias och Eve en runda på stan för att hitta en försenad födelsedagspresent till Eve. Det blev ett par fina skor från DinSko. Mycket tjusigt blev det måste jag säga! :)

Idag kommer jag inte träffa Mattias :( </3


Orkar faktiskt inte rabbla upp i detalj hur otroligt roligt jag hade i fredags på Annas födelsedagsfest. Men det var sjuuukt roligt.

image100image101
image102
image103
image104


När jag fyller blir det inget ståhej. Mattias och jag ska ha en lugn kväll. Tänkt att jag skulle dragit med hela kompiskretsen ut nånstans, men jag vill jättegärna ha med Mattias. Han jobbar på lördagen. :) Det blir en möjlig utgång helgen efter. Då jobbar varken han eller jag så atte. Hoppas inte någon av de andra jobbar då heller! :O Dock såg jag att det är 22e. Lönen kommer på måndagen efter. Så blir kanske inte så mycket folk ute. Men man behöver ju inte festa järnet. Det behöver inte vara mycket folk för att ha roligt. Kan ta det lugnt, dricka lite och snacka skit på Cromwell t.ex. Vore nice faktiskt. Tål att tänkas på.

Jag skulle tagit en promenad om det inte var så förbannat kallt ute :P
Ska nog upp och spela lite tv-spel.

CIAO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback