Oh happy day!

Jag ska snart sova. Jag ska sova, för jag har inget annat att göra. Ska upp imorgon vid tio. In med bussen 11.08. Gyma vid 12. Och sen får vi se vad som händer. Jag hoppas på att gyma, får se hur jag känner mig imorn. Om jag känner mig 100% frisk så kör jag järnet! ^^
Börjat med sockerfria och onödiga intag av skit-vecka. Börjat bra. Ska försöka hålla mig.

Det är svajnkallt också.

Zlatan fick Jerringpriset. Oj vad mamma höll med om att han skulle ha det. Not.
Men, jag bryr mig inte. Jag satt tyst för mig själv och åt nudlar när priset delades ut.

Ne. Sova. För jag är så himla tråkig.


NEEEEJ!!! :O
Höll på att glömma att jag och Mattias var på stan idag. Mattias köpte massa fint som han ska ha på sig. Han köpte en typ pikétröja, en tjock tröja, kalsoner och strumpor. Allt blev jättefint :) Jag köpte honom en t-shirt som han själv utsåg på Carlings. Sjukt fräsch i den älskling. :)
Som tack ville han köpa något till mig. Jag var inte på shoppinghumör först. Men vi gick in på Vero Moda och fell in love i en grå bomullstopp med markering i midjan. Fick också en annan jättefin topp. Mer festtopp i satin/siden. mörkblå, silver och svart typ. Jättefin!! Tack älskling! :D <3


Sova.

Kommentarer
Postat av: Wedde

"Det ska vara gött att leva annars kan det kvitta!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback