Raggadisch! (:

Läste igenom Mattias blogg lite nyss. Jag blev kär på nytt. Känns som det nyligen var 25e juni, men det känns ändå som en evighet. Snart 7 månader tillsammans <3 Älskar dig Mattias!


"Nu har jag ord för vad jag vill säga:

När jag är med dig, ojoj...finns inget annat än bara du.
Att stå så där och bara vara, jag darar av adrenalin..
Står med dig och försvinner genom marken.
Lyssnar endast på vad du säger. Lyckaaa...
Lyssnar på dina andetag :)...
våran värme tillsammans skulle kunna smälta dimanter.
Att få hålla om dig är som att omfamna det jag alltid velat ha...

Så känns det ^^...!

"Börjar bli vääldigt förälskad i Jannika, den underbaraste
tjejen jag någonsin träffat... hoppas jag få träffa henne på söndag..
åt minstånde :). Då blire utomhusbio!.."


image105

Kommentarer
Postat av: Anna

så gulligt, men jag gillar inte att ni porrar er i vårat kök :O

Postat av: Wedde

hehe :P

2008-02-01 @ 22:00:14
URL: http://livetientesked.blogg.se
Postat av: Ewelina

Anna, det kunde varit värre. De kunde faktiskt legat på köksbordet och lekt med mat.

2008-02-03 @ 11:38:10
URL: http://bonkvsgnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback