Citronen och jag :D

Hohooo. Idag har jag spenderat min dag med Elin! ^^ Wiiie vad vi hade trevligt. Vi snackade 70% sex tror jag, men bara roligt! :D Vi gick till Eriks jobb, hans sista jobbardag på trappan så vi käkade en varsin ciabatta med brie och salami. Supergod Erik. Tack! :D Sen tog vi oss varsin glass där också. Skrattade verkligen massa massa! :) Mjaa.. Vi satt där till fyra ungefär. Sen drog vi oss upp mot cromwell. Hämtade min dricks, snackade lite med malin, spelade lite på maskinerna för första gången. Roooligt :D
Sen ja.. Elin fick skjuts hem av sin mamma och jag drog hem också. Nu sitter jag här o väntar på Mattias.
Har målat naglarna också. Dem är lila. väldigt lila, mörklila. ser terrible ut. Ser allt lite emo ut, en liten häxa? Ska ta bort iallafall.
Ajja, bjuder på lite bilder! ^^
Tack för en superdag Elin, Sesas nästa vecka igen? Puss




Nu kom Mattias hem, så vi ska käka mat. Goodbye! ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en jättemysig dag gumman! :D Hade verkligen jättekul!

Jaa, nästa vecka! Och då får vi se till att äta på Choy's som sagt! :D

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback