Friday, I'm in love

Igår stack jag in och gymad vilket var sanslöst skönt. Ska gyma idag också. Ska börja komma igång igen att gyma regelbundet. Blev helt stört oregelbundet när jag blev sjuk. ajja. :)

Idag ska Mattias och jag iväg och kolla på ringar. Är lite nervös. Men känns underbart!

Igår efter gymet träffade vi på Christian Max och långeman. De stod vid mattias jobb. Tydligen ville de få med sig mattias o käka nånstans. Så vi gick tillslut tillsammans med matteQ till fräcka vid skvallertorget. Mycket trevligt var det. Efter ett tag kom också Viktor. Så nästan hela gänget var samlat. Vi snackade massa och hade det trevligt. Drog hem vid 22 tiden.

Titta in senare för uppdatering <3

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har fan "tittat in senare för uppdatering"!!! nå!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback