my day yesterday

Att vara förlovad känns helt sanslöst underbart men samtidigt läskigt eftersom man kommer in i en ny värld. Mattias gick ner på knä i måndags på vår 1 årsdag och frågade om jag ville förlova mig med honom. :) Imorgon ska vi gå och kolla på ringar!

Jag umgicks med Åsa igår. Det var riktigt trevligt. Vi köpte sallad, satte oss i Vasaparken och käkade där och pratade. Oh vi köpte vattenmelon också. När vi satt där kom Micke  :D Han var påväg till någon polare så han stannade ett litet tag snackade skit och åt vattenmelon. Efter parken gick Åsa och jag till Halvars. Intog en glass och pratade lite mer skit.
drog sedan till stan igen, kollade på skor och grejer. Jag köpte ett par från Depeche på Nilsons. I like. Åsa köpte på DinSko. I like. Jaa.. sen drog Åsa hem och jag stack till Patrik och kollade på när han spelade Wii. Halv fem stack jag ner till stan igen och mötte upp pappa. Vi hämtade ut mina linser och sen åkte jag hem.
Åkte sedan tillbaka in till stan då jag skulle hem till Jonna och Patrik där också Henka befann sig. Skulle lira lite wii och käka gott, så det gjorde jag. Åkte hem med elva spårvagnen och kom hem, tittade på ett avsnitt av sex and the city på tv och somnade sedan i Mattias famn.

Nu sitter jag här. Ska käka frukost. Städa lite i lägenheten och sedan in o gyma I guess.
Ska ju träffa Elin idag? Hohooo? :D


BTW Dennis fyller 20 år idag. Hipp hipp. HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!! ^^


Ne. frulletime.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer säkert gå underbart bra med eran förlovning gumman! :)



Vad fin din layout var förresten! Hur har du gjort så? :)

Postat av: Anna

erkänn din fästman som gjort layouten? :p igår fick jag in 18 000 kr på kontot, hohooo :D

2008-07-10 @ 17:32:47
URL: http://bullobull.devote.se
Postat av: Elin

Åh okej :) Men hur gör man för att få in bilden? :O

2008-07-10 @ 21:09:13
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Katarina

När du ska köpa linser nästa gång så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs billigast. Det kan nämligen skilja mycket mellan olika butiker :)

Skickar med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-07-14 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback