The Dark Knight

OH MY GOSH!
Var på bio igår, såg
The Dark Knight Sjuuuuuuuuuuukt bra! Seriöst. Visst. Första filmen var okej. Men den här. Gosh. Folk har gett så mycket god kritik om Heath Ledgers insats i den nya Batman filme osv. Men tänkte, skulle han verkligen vara SÅ bra? Spekuleras om att han kommer få en Oscar för sin roll som Jokern. Men SERIÖST! Han spelar hur underbart som helst. Läskig, genialisk, rolig. SE DEN. Lovar, de som inte vanligtvis gillar sådana här filmer, kommer att göra.


Idag ska jag jobba... IFK Norrköping-Elfsborg. Tror jag. vet inte. orkar inte bry mig. Hoppas bara dagen går fort. 7 timmars jobb idag ca. Ska dock käka med Åsa idag på choy's :D Skoj skoj. Sk väl förbi fågeln hemma hos Jonna. Hon och patrik är i Mallorca just nu. :)
Imorgon ska jag till Trappan, käka en ciabatta med Elin :) Sista dagen för Erik på hans jobb nämligen, så lovade att käka där!

Ha en fin dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

såg också the dark knight igår... så jävla bra var den, och heath ledgers insats var guld. christian bale var MUMMA.

Postat av: Elin

Heath Ledger gjorde hela filmen! Hade inte han varit Jokern hade den inte alls varit så bra! Och jag håller med Anna: MUMS på christian bale!



Nu ska jag duscha och sen träffa diig :D

Puss <3

2008-07-31 @ 11:36:31
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Erik

Tack så mycket för att ni kom och höll mig sällskap på min sista arbetsdag. :)

2008-07-31 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback