Xbox/Wii kväll med killarna :D

Hallå hallå! :D Sitter just nu på golvet med laptopen på en pall och ska försöka skriva ett nogåtlunda intressant inlägg för vissa. Anna kanske främst ;)
Ikväll är det tv-spel för hela slanten. Jonas, Anders och Krill kom förbi. Krill hade med sig sitt Xbox 360 så vi spelade lite
Bioshock. Ja inte jag förstås, men grabbarna. :) Krill ska ligga över. Blir nog mycket spelande hela natten. Mattias och Krill sitter och lirar Gears of war. Det går lite sådär tror jag. Gick bra i början men nu dör de mest hela tiden. Fast de har ju iofs level hardcore ^^
Vi spelade Smush och det var ganska jämt fördelat mellan allihop. Peach är min nya kärlek i smush, spela med mig och ni får stryk.
Imorgon ska vi tvätta, eventuellt dra till stan för att kolla på någon adapter till xbox tror jag samt kolla på ringar. Blir en heldag.
Måste dra hem till Skärblacka på tisdag. Mamma och pappa är ute med husbilen ett par dagar så ska titta till huset och ta in posten.

Ne, börjar få ont i rumpan av att sitta på golvet.... så. Nu sitter jag på en pall istället. Mycket intressant.

På torsdag ska jag träffa Erik btw. Mycket länge sen vi sågs så vi har sjukt mycket att snacka om.

Det snackades om att dra till Uppcon när Krills tjej Ajaka kommer till Sverige i höst. vet inte hur det kommer att bli med det. Helt klart roligt när jag var där sist och den här gången kommer det absolut vara 5000% bättre sällskap, men uppcon är så oseriöst. Tycker jag. Eller oj. nu ser jag visst att uppcon inte är förrän 16-18 januari. Seeeent. Ajja.

Ska kolla på när Krill ska spela själv nu. Mattias gav upp ;)


Puss

Kommentarer
Postat av: ååååsa

bahaha. spelnördarnas afton. ^^



upcon var väl roligt DÅ när du tyckte om folket du åkte med. ^^ men som sagt de blir dubbelt x 50000 mkt roligare.^^

2008-07-14 @ 10:46:14
Postat av: Anna

vilken rolig förkortning, smush :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback