Fortsatt kväll samt Att-Ha-begär

Some update för idag då :)
Krill sov som sagt över inatt. Gick till sängs nån gång runt halv fyra kanske. Vet inte riktigt, slumrade till i sängen när pojkarna spelade. rogivande. Vid tio var det dags att gå upp eftersom vi hade tvättid. :) Runt tre drog vi till stan. Eller Krill drog hem och skulle fixa massa grejer. Jag och mattias fortsatte gå på stan. Vi gick och köpte ringar idag :) Helt otroligt vackra ringar. Det blev guldfynd tillslut. 25% på på dem. Kommer om en vecka ungefär. :) Lovar att ta ett kort. Försöka iallafall min kvalité på mobilen är ju inte direkt världens bästa. Ringarna gick på ungefär 3600 så bra pris också.

Ikväll är det tv-spels night igen. :D Krill ska ligga över igen. Spelade massa Brawl nyss. Gick väl bra det. Ibland :P Nu tröttnade vi och de ville spela GoW (Gears of War) igen. :) Börjar bli lite trött redan. Men ska hålla mig vaken iallafall 1 timma till.

Imorgon blir det antagligen att åka hem.

Mattias jobbar till 19 imorgon. Ingen aning hur jag jobbar i veckan heller. Om jag jobbar över huvud taget. Hmm. Får nog ta o ringa george nån gång.

Dessa skulle jag gärna ha i min ägo. Såg även att de här Steve Madden skorna har Björn Borg gjort rip off på. typ. Ser snarlika ut med mina jag fick av mattias. Ohh. Så otroligt söt klänning! Massa blommig och jättesöt.
For the love of god! Ge mig alla dessa klänningar! alla tagna från asos hemsida. Baah.

Ne, dricka lite cola innan man slocknar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Eller hur, tyvärr hittade jag ingen bild på dig från Anna men annars hade du med kommit upp:). Får bli många bilder den 15/8:). Allt bra med dig?

Postat av: Rebecca

Åhh,ska ni förlova er??:):):):)

2008-07-15 @ 12:12:13
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Jasmine ([email protected])

Hehe tack för påminnelsen! Tänkte inte på det. Nu har jag ordnat det! Ha en bra dag!

2008-07-15 @ 12:26:14
URL: http://byjasmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej rösta gärna på min blogg www.lillanmalutta.blogg.se direktlänk http://www.webvoter.net/se/vote.cgi?id=75566 vinn även fina priser på min blogg. kram lillanmalutta

2008-07-15 @ 16:59:29
Postat av: Anna

du börjar flippa ur totalt :( först börjar du posande ta kort på dagens outfit, gör en banner som riktigt skriker MODEBLOGG och skriver sedan "men baaah GE MIG alla dessa klänningar!!", allt detta utan någon som helst ironi :(

2008-07-15 @ 21:57:27
URL: http://bullobull.devote.se
Postat av: Rebecca

Säger bara GRATTIS till förlovning.. Så glad för eran skull:) Får visa ringarna sen:) Puss

2008-07-16 @ 09:43:41
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: ååååsa

åhhhhhhhhhh den gula var FIIIIIIIIIIIIIIN!:D



skrick till när ni har ringarna så ska jag fasen glutta på dem. :DD

2008-07-16 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback