Yesterday, today, tomorrow, future?

Hej hej hallå i stugan! Uppdatering från gårdagen och vad som händer idag.
Vinkade adjö åt Mattias när han drog till jobbet igår. Satte mig vid datorn och åt sedan frukost.
Klockan tolv ca ringde Jonna och ville att jag skulle luncha med henne och Patrik på stan. Det blev världens bar. Yupp. Mucho gott indeed. Gratis smakar alltid gott! ;D
Efter det drog vi vidare till Gustafssons bostäder? Ajja. Jonna skulle iallafall skriva på något papper för uppsägning av lägenhet. Yes, de ska flytta. Var? Ingen aning, de har inte hittat något än. :)
Strax efter det försvann vi hem till mig och lirade lite Wii. Kul att se Jonna och Patrik fightas mot varandra. Blodigt allvar ^^
Klockan blev runt 17 och vi begav oss mot Cromwell eftersom jag jobbade istället för Malin igår. Gick igenom folkparken.
Började 18.00 och gårdagen var den sämsta jag har jobbat, ever. Hade vad var det? Två kunder kanske under sex timmar.

NU sitter jag här vid datorn igen, försöker komma på hur dagen kommer se ut. Jag har mina planer men får se om jag pallrar mig in till stan och förverkligar dom ^^ Babbel babbel. Jobb ikväll igen. IFK Norrköping - Sundsvall.
Jobb imorn också. Men fredag är jag ledig och ska ut, antagligen med Mattias och hans gäng. Vi får se, deras planer kan ständigt ändras. :)

Ne, dags för lite brawl igen!! :D



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback