Lunch idag.

Orkar inte med någon dagens idag. Ska försöka göra dagens då och då :)
Hade på mig svart shorts och min ljusa blus. Inget smink och drog bara kammen genom håret. Hade bråttom in eftersom Jonna ringde hux flux och ville ha in mig för att hon och Patrik ville luncha.
Det blev Spiran, Pasta med fläskfilé och gorgonzolasås. Gott gott. :)
Upptäckte att min lön var mumma att titta på. Riktigt nice. Blev inget klädesinköp dock, ska spara ett par tusen, om jag kan.

Imorgon är det premiär för Super smash Bros Brawl! Vi ska antagligen, förhoppningsvis dra till Jonas och några fler av Mattias vänner och spela det där. Ska förstås inhandla det själv sen! Samt Okami ska visst också inhandlas :D

På tisdag kommer Krill hem från Japan. :) Skoj skoj. För oss, mindre roligt för honom kanske ;)


Men iallafall. Ska laga mat så småningom. BAJJ

Kommentarer
Postat av: Therese

Vill med ha Super smash Bros Brawl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback