Min helg

Jag drömde jättekonstigt inatt. Drömde först att Per ringde och jag var på Bergsmansgården i Vånga. och jag svarade; Hej Per med Ä!!
Han heter ju Per med E så jag vet inte riktigt vad jag höll på med. Sen drog jag därifrån.
Helt plötsligt började jag drömma om min gammelfaster som gick bort för många år sedan. Om henne och hennes man som jag aldrig träffat. Det kändes ändå skönt liksom. De skulle flytta ifrån en barack de bodde i och vi skulle ta över. Weird.


I lördags jobbade jag i vanlig ordning under Sverigematchen som jag för övrigt kan bajsa på. 2-1 till Spanien i den 92e minuten?!?!?!?! PFFFFTTTT!!!!
Efter matchens slut trodde jag att jag skulle jobba till 03,00. ICKE. :O Jag och Malin slutade vid halv nio redan. Så erbjudandet om att följa med Elin till Hugos tackade jag förstås ja till. stack hem, gjorde iordning mig och vi drog till Cromwell. Drack en rom och cola och en lakritsshot. Brorsan var där också, jättekul att se honom :)
Jag, Elin och hennes två vänner Johan och Viktor satt ute när Ayten helt plötsligt kom ut med 4 Hot Shot till oss. Jocke hade bjudit. Kärlek till bror <3
Efter det lilla jag intagit och det faktum att jag åt vid halv fyra och drack halv elva så blev jag lite berusad. Ringde Mattias och hans vänner och försökte få med dem ut. De var hos Stefan som bor borta vid vrinnevi. typ.
Iallafall. Vi fyra stack ner till Hugos. YAY. 80 kr att gå in, men wtf. Aldrig varit där förut så kunde vara värt att gå in :) Efter en stund dök Mattias upp <3 Han kom in och det slutade med att elin, johan och viktor försvann någonstans medan jag försvann med älskling, MatteQ och Martin. Hade trevligt under kvällens gång :)

Ajja. Nu sitter jag här. Relativt nyvaken, ont i halsen, hostig i halsen och ska bege mig mot Tempo där jag ska inhandla ett paket nudlar. Känner att det kommer göra gottgott för halsen. Tvätten idag också btw.

Mattias och jag har varvat igenom The Simpsons Game nu. Tog inte lång tid. 3/5 får betyget. Helt okej spel, men det var kort och jag kunde kastat kontrollen in i tvn pga kameravinklarna i spelet. men annars var det underhållande :D


Toodles <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja, jag råkade visst bli kalasfull ^^

Vi satt där ute vid bordet när du och Mattias gick iväg, så satt vi där ett tag till, se gick vi och dansade :)

Synd att vi tappade bort varadra! Me vi måste göra om det, det var jättekul tyckte jag! :)

Postat av: Anna

najs :) ZELDA ZELDA ZELDA :)

2008-06-17 @ 20:45:39
URL: http://bullobull.devote.se
Postat av: Wedde

ZELDA SUGER hest!, Brawl 5 TOASTERS! :)

2008-06-18 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback