Min midsommar.

Jag är sjuuuk. Det går ju fan aldrig över heller! >.<
Har varit sjuk i en vecka nånting nu. Ajja,. Får hoppas att jag inte snorar för mycket på gästerna ikväll på jobbet.

Midsommar var underbart. Riktigt, riktigt roligt. Jag, Mattias, Patrik, Henrik och Jonna drog ut till vår sommarstuga i Doverstorp och firade midsommar där. Vi träffades allihop efter att Mattias slutat jobba. Drog ut till bolaget vid coop och inhandlade en del. Drog vidare till City Gross och handlade mat för 1100 >.> Men allt gick typ åt. Asbra. :D
Iallafall. Det vi gjorde var i stort sett spela kubb, kasta pil, snacka och spela MASSA poker. Jag är så stolt över att jag vann. Kan ingenting om poker, verkligen ingenting och jag vann flest gånger! :D Är man grym så är man ;)

Men det var en riktigt mysig helg.

Igår fick Malin jobba istället för mig. Var för sjuk. Är visserligen jävligt sjuk idag med, men vill inte hålla på att byta dagar fram och tillbaka... Men iallafall. Nu ska jag göra annat :)


Puss på nosen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Säger bara KRYA PÅ DIG!!! Hatar att jobba när jag känner mig vissen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback