My cold from hell.

Jaha. Nu sitter jag här igen. Inget jobb för min del. Jag kom dit och blev synad från topp till tå och blev hemskickad igen. För mitt eget bästa. De tänkte på både mig och gästerna. De ville inte att jag skulle hosta ner gästerna samt att om jag kom upp i varv, vilket jag sannorlikt gör när jag jobbar så är inte det speciellt bra när jag är genomförskyld. Så Amir skicka hem mig och Ayten fick hoppa in istället för mig. Så jag gick min väg inåt stan för att kolla in rean på en halvtimma. Ska kolla in lite imorgon. Men inhandlade en kjol på VILA iallafall. Kommer eventuellt bli en till, och en klänning samt en sjal, men det kommer gå på ca 900 så jag väntar lite.. :) Köpte även stay ups då mina gick sönder för flera månader sen.

Drog hem runt 19 och sitter nu ensam och slurpar i mig en yoggi vanilj-passionsfrukt. Ska knapra på lite citron och vindruvor sen till någon film eller serie. Får se hur det blir. Mattias är iväg till klocket och kollar på Arn med alla sina vänner.

Imorgon ska jag btw äntligen klippa mig. 12.00 på Salong Skvallertorget där jag har presentkort :) Vet inte riktigt hur jag ska klippa mig så få kolla runt lite här ikväll :)

Träffade bl.a. Marcus korean på spårvagnen till stan och så träffade jag Micke Sahlin på Kicks. Mycket kändisar idag. Skoj skoj. Bra med båda två så det var roligt! :)

Nåväl. Nu ska jag titta på No Reservations och äta gottigt. BTW! Horton hears a Who är förbaskat bra. Sen den!


PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackare! Men är ju smart att inte jobba när man är förkyld. Du får lugna ner dig ett tag och jobba extra hårt någon annan dag :-)

Postat av: Anna

najjss.. klipp en snygg frisyr :D

2008-06-24 @ 23:07:17
URL: http://bullobull.devote.se
Postat av: Rebecca

Jaa, typiskt sverige att åka ut, men du kanske inte skulle tittat på matchen, du gav dem otur;P.

2008-06-25 @ 06:51:38
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Elin

Ååh, du måste ta kort på håret! :D

2008-06-25 @ 12:14:56
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback