Nintendo Wii

I'm happy happy ^^
Först så jobbade jag istället för Malin i torsdags. Gick jättebra. Så jag är ledig nu på torsdag så nästa vecka jobbar jag bara på Sverige-matchen på onsdag! :)
Igår gick jag och TADAAAA köpte ett Nintendo Wii. Faaan så nice. Nu ska vi bara köpa massa spel (ge mig pengar) och sen spela på! :D Har visserligen Wii sports men ändå. Vid halv tio igår gick jag, mattias, jonna och patrik på bio. Indiana Jones. Den var faktiskt bra. Fast jag har iofs inte sett någon av de tidigare Indiana Jones-filmerna så hade inte några som helst förväntningar. Härnäst ska vi se vad jag vet;

The incredible Hulk
Sex and The City
Wall E

ehh ja typ dem. är säkert någon mer.

Ikväll är det Sverigematch. Jag börjar 17. buuu Sen slutar jag 03.30 inatt..
Nu ska jag spela lite. Eller oj, först kolla klart på Scrubs på tv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anniiissssssssssssssssssssssssssss

kul impulsköp? :)

2008-06-15 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback