oväntade planer

Det var ju inte såhär jag ville fira midsommar. Vara sjuk sjuk sjuk. Jag har blivit sämre. Jag som trodde att förskylningen hade gett med sig lite granna. Usch, på morgonen är det värst. Borde dricka lite te, eller chicken soup. ohh det vore gott.
Det är planerat att åka ut till vår sommarstuga och ira midsommar där med Henrik, Jonna, Patrik, Mattias och mig själv inräknad. Vore så himla mysigt. Men med tanke på hur både jag och älskling mår så kanske vi får tänka om, beror lite på. Ajja. Ska ta o göra mig lite nudlar, chicken soup ;) Var tvungen att ställa in min träff med åsa och Per idag i Linköping. Synd, hade velat träffa Per. Men sånt är livet, jag mår inte sådär jättebra, ont i örat när jag sväljer, hostar massa, nyser endel osv. osv. Det är så synd om miiiig >.<

Jobbade igår. Skulle ev. jobbat på lördag igen om Sverige nu hade gått vidare till kvartsfinal, vilket de inte gjorde, 2-0 till Ryssland. Dock välförtjänt match.

Ne, nu blir det nudlar och min olästa Gustaftidning <3


Trevlig midsommar!!

Kommentarer
Postat av: Anna

gustaftidning, haha :)

när vet du om du är ledig då? :)

Postat av: Therese

Oj oj, hoppas det blev en bra midsommar iaf och att du har kryat på dig?

2008-06-24 @ 10:09:27
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback