Lyckad utekväll.

Fuck vilken kul kväll jag hade igår! Sanslöst skoj. :)
Började när Mattias slutade jobbet vid halv sex. Vi drog direkt till Jonas borta vid klockartorpet. Snackade lite och drog snabbt iväg till MatteQ som bor ca 2 minuter ifrån Jonas. Där grillade vi och snackade massor, drack och hade det jäkligt trevligt. Vi drog sedan tillbaka till Jonas där en viss MatteQ fick i sig lite alkohol så han kom i det stadiet att han fick för sig att göra galna grejer.. :P Vi spelade en del Brawl och jag vann ett par gånger. hell yeah! ;) Vid 22 så stack jag och Mattias till spårvagnen, vi skulle ner till Cromwell innan vi gick vidare till Palace.

Väl på Palace träffade jag på både Macce, Lina och Karin Lite dött på Palace, men ajja. De andra tre grabbarna raggade på, mest MatteQ vad jag såg, men iallafall. Jag och Mattias drog hem vid 1 och myste hemma.

Men nu fick jag bråttom, ska in till stan innan jag börjar vid 6. Lämna av gymkläder till Mattias.


Bajj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback