Working 9 to 5.

hej hej hallå! :)
Inte haft riktigt tid att skriva den här veckan. Har jobbat på Cromwell alla dagar nu under studentveckan och det har gått helt okej. Ska börja på ett nytt schema nästa vecka som håller en månad. Sammanlagt jobbar jag 10 gånger under kommande månad varav 2 dagar är lördagar. resten är under vardagar, så skönt att inte jobba helger den här månaden faktiskt.

I torsdags var det galet. Hade en trevlig dag först med Åsa som slutade med att jag, mattias och martin stod vid Halvars tillslut och kollade på bil och flakparaden som gick längs södra promenaden. Studenter överallt. På Cromwell var det galet med folk sen. Men jävligt roligt. Ännu bättre var när Mattias, Martin och David kom till Cromwell. Kunde inte snacka så mycket med dem.

Igår försvann tiden så sjukt fort på jobbet. Jag och malin jobbade bra ihop. dessutom hade vi besök av Jonna och Patrik först vilket var sjukt kul! Satt o snackade skit. Efter en stund kom också Mattias. Han hade varit på fest med hela stan i värmekyrkan. Han skulle bara säga hej, men resulterade i att han stanade hela kvällen. Älskar dig! :) Stackars älskling fick bara sova 4 timmar inatt.

Jobba ikväll igen. Men innan det ska Mattias och jag äta en god middag. Se någon film och mysa på vår 11 månaders dag. <3

Annars leker livet som vanligt. Inget överintressant att berätta. :) Jag och Mattias ska köpa ny säng är det tänkt. Fick tillbaka från skatten så I'm happy hapy! ^^ Well. Bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback