Glad Påsk! :)

Hohooo!
Idag har det varit påskmiddag hemma hos min familj och Jocke, Mattias, Jonna och Patrik var självklart med! :)
Vi hade det riktigt trevligt, åt god mat, pratade massa. Jag är dock nu lite trött. Klockan är mer än vad jag trodde den skulle vara, ska ta mig något att dricka och kolla lite snabbt runt på internets stora värld och sen sova.
Ska träffa Åsa imorgon. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men något blire väl alltid.

Sover hemma-hemma inatt btw.
Får se om det blir fler nätter.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Glad Påsk lite sådär i efterskott! Hoppas livet leker lika vackert som alltid för dig! Kramar!

Postat av: Erik

Låter gör trevligt dö'. Föresten flyttar jag på fredag efter middag, så har du inget för dig efter 14:00 tiden då får du gärna hjälpa till med flytten. Flyttar till Nygatan 118. De e bara att du hör av dig om du kan hjälpa till. Kram Erik

2008-03-25 @ 22:07:15
URL: http://www.inflames.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback