I'm still here.

Just nu ekar Oasis - Wonderwall ur mina högtalare hemma i Skärblacka. Just precis. Jag har två hem nu :)
Här hemma hos mamma och pappa är det samma visa. Allt är detsamma förutom det att alla mormors grejer står i källaren.
Hemma hos mig och Mattias är det underbart. Vi håller på att varva igenom Zelda nu. Sista sluttampen med Ganadorf på "hans slott". Wiie :D I'm so excited ^^

Packar ihop lite grejer här hemma och ska snart bege mig tillbaka till Mattias.

Imorgon ska jag, Mattias, Jonna och Patrik umgås lite hemma hos dem. Ska bli sjukt underbart kul. Äta lite gott, snacka skit, spela något spel och dricka lite. Ska bli hur mysigt som helst! :)
Fortfarande inte skaffat soffa till lägenheten.. Men det ska bli!! :D Om vi får den nästa vecka nån gång så hoppas jag att vi kan ta min "födelsedag-slappar-tvspel-dag" på söndagen kanske :D

Ajja. Ska upp och packa ihop det sista. Sen svoosch iväg! :D

Jag är inte så aktiv här på internet btw längre. Har inget internet på Mattias. Ohh. Mattias köpte bärbar dator häromdagen. Så vi har inget internet dit. Än.. ^^ Såå. Ring mig gärna på min mobil om ni har något trevligt att säga till moi. Jag svarar alltid. Såvida jag inte är på toan eller duschar ^^


Älska mer ;)

Kommentarer
Postat av: Wedde

Hörru du flicka lilla, nu tar vi det lungt!!

:)

2008-03-14 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback