Mysig kväll ikväll! :D

Hallå!! :)
Igår jobbade jag igen och kvällen såg inte direkt ut att erbjuda mycket, men det kom faktiskt endel med folk framåt natten sen. Ajja. Träffade på 4 stycken jag kände igen. Nisse, André Viktor och Fredrik. Nisse spillde ut hela Viktors öl över våra drink och ölglas så jag fick torka ett bra tag där. wohoo. Way to go Nissejäkul :D
Nisse sjöng karaoeke. Europe - Final Countdown. Han var faktiskt den första som sjöng under kvällen. Bravur ^^

Jag har en jäkla massa att stå i känns det som innan folket kommer ikväll. Eller det är det väl inte, men det känns så, vafan :P Först måste jag hem och hämta mina jävla skor. Ringde mamma och pappa vid 12 förut och då hade dem precis kommit in till stan så det sket sig. Systemet stänger vid 15 så det är möjligt att jag kanske inte hinner dit heller. Annars får jag be kära syster att springa ner dit en sväng, ska ju ändå förbi henne sen. Ska köpa endel grejer på stan. sen ska jag hem, duscha och grejor, fixa iordning mig och sedan laga mat innan Mattias kommer hem.

Ikväll blir det iallafall jag, Anna, Åsa och dennis som drar ut en säng, jävligt skoj faktiskt! Ser fram emot det. Länge sen det var vi fyra som gjorde något. Ännu mindre gå ut tillsammans.. :)

Ska åka hem nu! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback