Svooosch, ett blogginlägg!

Hohoo. Länge sen sist och det är mycket förlåtligt.
Det har hänt mycket runt Mattias flytt till Haga och lite allt möjligt. Har inte haft något vidare sug att glo runt på internet längre. Möjligtvis för att titta lite på Scrubs :D
Vi har iallafall flyttat in i Mattias lägenhet. Eller.. Tillrättavisning. Mattias har flyttat till egen lägenhet. Jag är en såndär s.k. inneboende. ^^ Jag stormtrivs iallafall att få ta hand om mig själv. Leva lite vuxnare, med mer ansvar.
Sitter just nu och lyssnar på Peter Von Poehl - The Story of the Impossible. Ni vet. låten är i bakgrunden på reklamen för friends, om mobbning. Den lilla mörkhåriga killen som bär med sig glåpord i ryggsäcken.
Ajja. Den är iallafall mysig att lyssna på tycker jag. "Den gör mig varm och glad" :D

Idag fick jag presenter av Anna. Jag blev mycket glad. JÄTTEFINA grejor :) TACk! <3 Ska ta med mig ena presenten, eller kanske båda, vet inte riktigt än, till Mattias imorgon. Oh. Jag är för övrigt hemma för er som inte förstod :P

Imorgon ska jag på begravning :,(
Vill ta ledigt från jobbet. Jag vet att jag behöver pengarna, men vet inte hur jag kommer må imorgon dock..
Vill så gärna, men kan nog inte :( Börjar dessutom 18 på lördag. Jobba nästan 10 timmar :( Vill ha ett annat jobb.

Idag fyller jag och Mattias 8 månader. <3
Igår fyllde Jonna och Patrik 9 månader. <3


Nu ska jag sova. Är trött, trött.

Btw Anna. Som det ser ut nu kommer jag nog inte hänga med till Arvika. Det är bara Death Cab For Cutie som driver mig dit. 800 kr blir för mycket för ETT band. :) Men kommer fler bandsläpp kanske.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback