I'm so sorry. :D

Men vad är det här? Jag har inte uppdaterat på två veckor. Fy skäms. Men iallafall. Förra veckan var det fiiiint väder. eller iallafall förra helgen. Sen var det mest bara regn, regn, och lite mer regn. Jag och Jonna for till folkparken en dag, käkade sallad, solade och snacka skit. trevligt trevligt. I torsdags umgicks jag med Anna och Åsa. vi drog till folkparken, käkade gott gott och lekte med Bettan. (åsas råtta). Efter det satte vi oss vid sibylla o käkade glass. M-m-m. två kulor med noisette-topping. Jag gillart. Sen blev det lite sorgligt. Kommer ta lång tid innan jag kommer träffa Anna igen :( Så buhu. </3 Men hon har det bra i Norge, så jag är glad för hennes skull! :D
Ska bara ner och slänga i tvätten. Strax tillbaka..................

I'm back! :D

I lördags var jag och Mattias hemma hos Jonna och Patrik. Vi körda "Vem vill bli miljonär?" På dvd. Det sög. Funkade inte alls som det skulle. Skevade och grejer. Så vi spelade blackjack och poker hela kvällen iställer. Drack lite alkohol och hade det väldigt trevligt. Vi åkte hem halv två.
Igår gymade vi och for hem till Anki, Tord och Evelina. Vi käkade middag och pratade mycket om bröllopet. :)
Det visade sig att Erik skulle bli själv att servera 89 gäster på bröllopet. Karin var tvungen att åka till Gbg till hennes sjuka släkting. Oskar kunde inte. Han hade stort arbete som skulle göras över helgen. Åsa jobbar, Dennis jobbar, Frida jobbar, Emelie jobbar. Elin skulle till Skara och Jonna är i Hulltsfred. Så det har sett surt ut.
Nu visade sig att Malin kan jobba. Min lilla pingla! Väntar svar från Olsson också. Hon ska svara imorgon. :)

Ska snart börja med maten. Jag är hungriiig. Väntar på att karln ska komma hem också.
Ajja. ska fortsätta att kolla på Extreme home makeover. Ciao ;)





Kommentarer
Postat av: Annsi

haha du var bara tvungen att förtydliga att de var åsas råtta vi lekte med. ;)

2008-05-20 @ 10:15:53
Postat av: ååååsa

ska olsson servera på bröllopet? undra hur bra de blir. eftersom att man gärna vill att allt ska vara perfekt på sitt bröllop och olsson som inte har ngt serveringsvana. hur tänker du korea? ;:/

2008-05-21 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback