Jag vill brinna för?

Jag skulle vilja brinna för något. Tittar just nu på Project Runway och deras tema var avund.
Jag vill verkligen ha något jag brinner för, något som driver mig vidare i livet. Något som jag verkligen känner att jag vill jobba med i hela mitt liv. Är på lite crappgt humör också. Fick reda på idag att jag antagligen inte kommer få något jobb på kiosken heller, vilket sucks big time. För jag vill inte jobba mer på Cromwell inom serveringen. Vill inte jobba mer sena kvällar.  Men jag kanske är kräsen.. Får se om de hör av sig från Ica... My only hope för tillfället.

Baah. Gyma imorn och på onsdag. Tvätta på torsdag. dricka på fredag. Minneskonsert och jobba på lördag. så ser veckan ut. YAY.

Fan vad bitter jag känner mig.


Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Anna

inte vara bitter. håller tummarna för ica, eller att de inser att det inte räcker med en ny anställd i kiosken. dumma jävlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback