Sån härlig vecka och helg!

Heeeej!! Har haft en otroligt underbar helg och vecka.
I tisdags gymade jag och Mattias med Martin. Efter det for vi hem till oss och vi bjöd Martin på grillad kyckling med bakpotatis. Every day is saturday ^^
Klockan 19 stack vi iväg till Världens bar där vi mötte upp Malin. Vi drack lite och snackade massa strunt och hade det trevligt. Mot kvällen kom Andreas aka. Långeman och gjorde oss sällskap. Fan vad trevligt vi hade. När klockan närmade sig 22 så stack jag, Mattias, Martin och Malin hem till oss. Vi drack lite Dooley's spelade elchock spelet? :P och Martin spelade gitarr och Mattias kompade till. De gjorde massa fina låtar om en Viola och om någon utvecklingsstörd kvinna. Vet inte riktigt :D
I onsdags fick jag både bra och dåliga nyheter av Sandra, men wtf liksom. Ajja :D Gymade lite. Drog hem. Fick smörgåstårta av mamma och pappa. Sen ville Mattias att jag skulle komma till Cromwell där han satt med Martin och Stefan. Kollade på finalen mellan Chelsea oc Manchester U. Niiice :D Drack lite till.

I torsdags kom Tetta och Janne så vi umgicks med dem. I fredags kom Beli och vi umgicks allihopa! :D Spelade Guitar Hero. :D Jag, Mattias, Martin och Långeman åkte till Kaga i Linköping för att kolla var bröllopsfesten skulle äga rum. Martin och Långeman skulle nämligen tillsammans med Erik, servera där :)
Sen jobbade jag under fredag kväll.

Under lördagen stressade jag runt under morgonen för att hinna göra mig klar :D Vi stack hem till Anki och Thord. Fixade oss klara och sen stack vi iväg. Jättevackert bröllop och helt sagolik klänning. Både Jasmin och Annika var sjukt vackra och festen var otroligt trevlig. Kunde knappt blivit bättre. Killarna gjorde ett jättebra jobb! I'm so proud ;)
Kom hem runt 2 på natten och vi somnade kanske runt 3.
Igår var det mors dag och jag åkte hem till mamma och pappa några timmar och hälsade på :) Mycket trevligt. sen åkte vi tillbaka in till stan. Käkade god lunch hemma hos Anki. Åkte hem. Käkade Donken. And that's about it.

Nu jobbar Mattias. Ska in till halv tre sen och luncha med honom :)

Ska passa på att bjuda på lite bilder :) Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Anna

koseligt du.. :)

Postat av: Erik

Det var en annorlunda serverings upplevelse må jag säga. Men det ordnade ju ut sig till slut. Bra betalt också...

2008-05-31 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback