Shopping, bio och jobb.

Jag är så nöjd just nu. Fullt i kyl, frys och skafferi, efter att ha storhandlat i förrgår. Ahhh. Så underbart. det blev billigt, vääääldigt billigt. Jag är supernöjd. Idag ska vi äta marinerat kött. Något till kanske.
Bio i förrgår. Be kind rewind.. Den får 3 av 5 möjliga. Om inte Jack Black medverkat i filmen hade den tappat sin karaktär och inte varit lika intressant för mig. Men den var helt okej, men kanske inte värd att lägga ut 100 kr var för att se på bio. Härnäst ska vi nog se Street Kings och Min brors flickvän. Ser fram emot båda två.

Puhh. Igår jobbade jag från 18.00-03,30. 9.5 timma slit. Men det äre väl värt om man får en liten lön i slutet av månaden :) Roligt som fan igår. Servering är visst roligare än vad jag kommer ihåg. Speciellt när man har många järn i elden. Malin har börjat på Cromwell och Linn har fått sparken. Nice. Alla är nöjda.

Jag har shoppat lite kläder på sistonde. Två klänningar, en kjol och två tischor (Ta 2 betala för 1). :D Pictureees.


image163image164
image165image166

Ahh. Härligt. Igår fick jag med mig 500 kr kontant också från jobbet. Niiice ;)

Men. Nu ska jag ta mig en frukt så jag får lite c-vitamin i mig ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

kommentaaaar ^^

Postat av: Anna

men kejrå..
fin fina grejer pillan. hoppas på ciderkannan idag annars får det bli nästa vecka. men idag vore lövely liksom. LÖVELY I TELL YOU.

2008-05-01 @ 13:45:36
URL: http://bullobull.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback