sommar på G.

Just nu vill jag ha en bandeau. Ohh. I något fint mönster/färg! :D Har hittat några på H&M, men är inte riktigt nöjd. Såg en på Halens som var fin. Men vill testa delarna. :)

Jag och Mattias glodde på Power of 10 igår. Snacka om att jag blev upprörd. hade lust att slå ner killen som avslöjade att han varit otrogen mot sin flickvän. Baah. Folk är dumma i huvudet! >.<

Väntar fortfarade på besked från både kiosken där Anna jobbar och från Ica Kvantum i Hageby. Baah.
Imorgon ska jag möjligtvis käka på Choy's med Jonna, undrar om Patrik hänger med. Iallafall. Det är fint väder ute, funderar på att dra till stan. Vet inte vad jag ska göra där.. Men. Gyma borde jag göra.

Babbel, babbel. Vill att det ska bli fredag.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback